Dag 4 Vrijdag

11 juli 2014 - San Diego Country Estates, California, Verenigde Staten

Hello,

Vandaag zijn we naar Sea World geweest!!

Het was maar 10 minuten rijden vanaf het RV park, ideaal. We waren daar ongeveer om 11 uur. Eerst zijn we naar de orkashow geweest. Er waren 4 orka`s echt geweldig om te zien. De voorste rijen van de tribune werden allemaal nat gegooid door de orka`s. Super mooi hoe die orka`s zijn getraind en heel indrukwekkende dieren.

Daarna zijn we naar de dolfijnenshow geweest, het was echt een spektakel om te zien. Er waren duikers die van hele hoge torens afsprongen, het was net een soort sterren springen haha. De dolfijnen maakten hele mooie en hoge sprongen. Verder was er nog een show met drie beluga's (een kleine soort walvis), prachtige dieren.

We hebben geluncht bij de camper op de parkeerplaats, we konden even van Sea World af en kregen een stempel zodat we er later weer in konden.

's Middags hebben we de show van de zeeleeuwen gezien, dat was net zo`n show als in het dolfinarium. Met grapjes en een heel verhaal er omheen. Super leuk om te zien. Er waren ook twee achtbanen, daar zijn Vincent en ik in geweest.

Als laatste hebben we een 'pets`s show' gezien. Daarin werden trucjes gedaan met honden, katten, kangoeroes, duiven, emoe's en een varken. Best grappig om te zien.

Een hele leuke dag, het was wel erg warm en ondanks dat we ons ingesmeerd hadden waren we toch een beetje verbrand.

Morgen gaan we naar LAS VEGAS!!!!! Het is 500 km rijden maar dat hebben we er graag voor over, dwars door de woestijn.

Liefs

1. Rianne:
    12 juli 2014
    Mooi om te lezen dat seaworld zo leuk was!! Goede reis morgen naar las vegas, je zult je ogen uitkijken
  2. Wijnand:
    12 juli 2014
    Weer een stukje herkenning voor mij. En hele hoede reis naar Las Vegas. En wat Rianne al schreef. Een hele bijzondere ervaring zal het worden. En een heel mooi RV Resort. Enjoy.
  3. Ida:
    12 juli 2014
    Wat een avontuur, wat een belevenis! Seaworld zal wel big,bigger overkomen . Genieten maar van alle indrukken.
  4. Amber Matthezing:
    12 juli 2014
    Zeker een avontuur!! We hebben heel veel zin om naar LAS VEGAS te gaan, we vertrekken zometeen.
  5. Amber Matthezing: